MIRIAMI / ALBANIAN CHAT - DATING

TREGIME EROTIKE SHQIP / ALBANIAN CHAT - DATING



 Express Credit - Apply for your loan to meet your goals ...

We offer the following:
- Cheap personal loans of CHF 2,000 to CHF 250,000
- Unemployment insurance rates choice
- Constant Top-interest and consistent loan rates
- Free editing and repayment at any time

The loan calculator will help you in your decision regarding loan amount and term. It is important that you adjust the monthly payment your budget, so it does not become a burden in the long term. Use our online application to apply for a free and secure loan application and get a quick approval. We are happy to advise you without obligation.
sponsor:easycreditag.ch

 Albanian people (young one) are very kin to participate on dating  Programms, cose these  gives  a possibility to meet new people which in reality is difficult due a conseravative nature of Albanians .
Chating across internet websites has been very common thing .
This is internet era which makes people life change .So new meeting can acurre and new realation could bin builded.
Due threw conservative nature which  stops open somehow  contacting openly each other this has bin somehow a new way to find and meet each other.
althoug life in albanian teritories life has bin much improved this conservative way of thinking is stil alive.
Online dating popularity has bin growing and have changed many lifes

Online dating  or Internet dating is a dating system which allows individuals to make contact and communicate with each other over the Internet, usually with the objective of developing a personal, romantic, or sexual relationship. Online dating services usually provide unmoderated matchmaking over the Internet, through the use of personal computers or cell phones.



Tregime  te Verteta!




Isha e ndare nga burri .
pata filluar te punoja ne Belgjike ne nje dyqan rrobash.
Aty takova Miriamin.
Pasi isha ndare nga burri perkohesisht e vetmja shoqe e imja ne ate kohe isht e ajo.
Kjo grua 25 vjeqare shqipetare kishte burrin ne burg per shkaqe tentim  vjedhje te bankes ne Antverpen.
Jetonte vetem me djalin e saj 6 vjeqar.
Ajo vinte per gjdo vikend  te une dhe pasi i venim femijet te flejne pinim nga pak vere e bisedonim.

Kisha Problem me burrin se ishte mjaft xheloz ,per kete arsye edhe  ishim ndare.
une ish problemi jo ai sepse kisha deshire te flirtoja me te te tjere.

Ishim 8 vjete se bashku dhe ishe bere monoton deshiroje te provoja diqka tjeter.
Ajo vinte gjdo te shtune.
Nje vikendi ajo kishte marre viski dhe pasi femijet fjeten .Ajo kishte pire pak marihuane dhe ishte bere high.une kisha pire viski dhe isha bere tape.
Ajo me tha a do te provonte te kalojme se bashku pasi ne Moment nuk kishim burra.
une e kisha nje jaran por ende nuk guzoja tja filloja asaj pune se sisha i sigurte,mendoja me qin e me len e kshtu vetem putheshim kapak.
Por pasi kisha nja 2 muaj pa bere gje kjo oferte e Miriamit me beri te ekcitohna dhe se di se isha bere tape Apo qka por pranova u zdeshem dhe fillonim te putheshim.

Ajo me tha a do te ma lepish pidhin.
pranova e ajo ishte kurve me experience e une kurre skisha pervoje lesbike.
kishte sjelle 3 vibrator me veti.
Ajo u nxe dhe me shtriu e me tha une te mesoj si te bejsh seks.
me zdeshi e filloji te me puthte gjithkah.shkoi te pidhi im e me lepiu aq fort sa me beri te kallna.
me ishte pa rendesi se ishte femer vetem deshiroja te me lepinte pidhin e kallte tani me.
Deshiron te te qi me tha?
po si i thashe  po  ajo mori vibratorin e stermadh.
megjithse pidhi im po shkrihej prej se nxehti ai nuk hynte dot.
e paske pidhin e ngushte me tha ajo.
provoji tjetrin te mesmin e edhe ai menzi hynte ne pidhin tim tashme te ber flake.
nuk kisha pervoje me vibrator por ishte aq i kendshem ..me i mire se kari i vertete.
ai levizte me dukej si diqka levizte e me puthte ne mbrendi te pidhit  .

Levizte aq kendshem sa me shkaktonte lezet te papare.

Kishte 3 shpejtesi :te paren ngadale ,te dyten pak me shpejt dh te treten qe hynte aq fort ne pidh qe me shkaktonte aq lezet sa brisja teper shume pej lezeti.
Mu me duhet mesatarisht rreth nje ore ta kryj normalisht edhe kur flej me burrin, por pershkak te lezetit te papare u derdhsha dhe  prape automatikisht u ndezja perseri per shka te lezetit te papare.
ngajehere ajo me qinte me vibrator deris derdhesha e a pastaj iu gjuhesha asaj .ajo donte tja futja vibratorin ne byth.Por mua nuk me shkonte se kam te ngushte.
Pastaj benim pozicione 69,ajo mua u une asaj.
Skisha provuar pidh kurre por se di me ishte i kendshem ate Moment!

Me mjaftonte ne pidh.
kjo vazhdoi tane naten.
ne mengjes kur pimja me kishte dale e urreja Miriamin dhe veten per kete gje.
por nganjeher kur me kujtohet kjo hisori e vitit te kaluem se tash jam me burrin bashke prape eksitohna.
sjam lezbejke por vibratori me te vertet ishte shume shume i kendshem .me Miramin skam kontakt ma per shkak se burri ma ka ndalu.
por kam plan ta blej nje vibrator ,besoj se gjdo femer duhet ta kete nje!
ta qi veten me vibrator edh tja marr burrin karin ne goje eshte nje fanatazi qe besoj ta bej se shpejti.

KLIKO POSHTE : TE OLDER POST  PER TE VAZHDUAR NE FAQEN TJETER...