TREGIME ME TE QIME TE FORTA...MMMM / ALBA-CHAT- DATING /ALB TV /online credit / auto insurance/


Mbrëmje  e ditëlindjes sime.te 28... i dashuri im (i martuar me fëmijë) ka qenë në punë gjithë ditën dhe përfundon punën në ora 20:00.
 Unë e dija që ai do te vinte   për të parë mua direkt pas punës për të më japur dhuratën time per  ditëlindjen. Ai donte  per te  te kaluar natën me mua dhe kishte  tekstuar ne sms  se ai dëshironte që unë kur  të hapja derën atij unte te kisha veshur vetem  disa lingerie seksi te  kuqe  dmth  dis breke tejet te ngushta  . Vetëm ato   dhe disa qorapa dhe  ... asgjë tjetër.Kur zilja cingerroi në 20  e 10 minuta, unë nxitova  në pasqyrë, ti rregulloja  flokët e mija dhe te ja hapja derën atij. I  Dashuri im  qëndronte atje para dere me  një tufe te madhe  me trëndafila. Unë kapa atë dhe terhiqa atë brenda dhe e putha me e ai poashtu me puthi me  forcë të tillë dhe fërkoi me doren etij pidhin tim tani me te lagur automatikisht duke me thene se sot dukesha  madheshtore seksi dhe se ai sot te do te me jep nje seks fantastik qe do ta mbaja mend tere jeten time! .. 
Pidhi im ishte kallur aq fort   nga  kjo  fjale  e tij sepse e ndiente se sot  do shtypej  si me qekan nga kari i tij i stermadh .

Online Credit - Apply for your loan to meet your goals ...
We offer the following:- Cheap personal loans of CHF 2,000 to CHF 250,000- Unemployment insurance rates choice- Constant Top-interest and consistent loan rates- Free editing and repayment at any timeThe loan calculator will help you in your decision regarding loan amount and term. It is important that you adjust the monthly payment your budget, so it does not become a burden in the long term. Use our online application to apply for a free and secure loan application and get a quick approval. We are happy to advise you without obligation.
sponsor:easycreditag.ch

Ky mendimi  me bente te kallna edhe me shum dhe te egersohna si bishe ..qe te qihesha qmendurisht kete nate! i

Ai me kapi  lart dhe me hodhi  ne sofa mua pastaj  mi kapi  cicat qe tani ishin forcuar  ne maje dhe donin patjeter ta ndienin kafshimin etij , ai filloi  butësisht te mi puthte dhe ti masazhonte gjentilisht . 

Pastaj duke mi kafshuar cicat  me afsh .. ai futi gishtin e tij në pidhin  tim. Ai me thoshte se une isha aq  el agur  sa ai nuk duronte te ma rraste karin me!
 
 Me  puthte me pasion dhe ai punonte me gishtat e tij  ne piken G ne pidhin tim qka me bente te ndjeja lezet  te papershkrueshem . Ai mi kapi breket seksi te kuqe  me dhëmbët e tij dhe filloi ta rrahe me  shuplaka pidhin im dhe njekohesisht  e futke gjuhen thelle mbrenda ne pidhin tim!
. Ohhh  qfar lezeti  ..une klithja me zë të lartë ... ahhh.....ohh.......qfare kenaqesie.... 

Pasi unë u derdha  se nuk munda me ti rezistoja atij lezeti te stermadh , ai fillon ta puthte  barkun tim qe dridhej nga orgazma  tim dhe unë i kërkova atij në një zë të ëmbël për të quar  mua lart  ne dhomen e fjetjes. 

 Ai më thotë që të jetë i durueshëm se ka një tjetër surprizë  per mua.
 Ai tha surprizë 'nuk do të zgjate aq shum  ". Skisha -ide se çfarë do jete surpriza e tij vetem se e  ndjenja karin e tij si nje bri kau te forte ne trupin tim, keshtu qe  unë i zdesha  pantallonat e tij për të zbuluar një gje aq te  madh dhe te bukur...po  ishte kari  i tij  gjigand ..keshtu qe  ... Unë të fillova  ta puthi atë dhe i hodha gjinjet e mija  mbi të. Ai brittke   me kënaqësi dhe me thoshte  se  se shpejti  do te derdhej mbi mua ... une  i shpalosa cicat  e mija te medha dhe ai u derdh  duke klithur  fort  me tere speremn e tij gati  nje kilo  ne cicat  e mija .  

Ai pastaj u ul  ne sofa dhe une  isha në prehër të tij, ai filloi ta shperndante  spermen  e tij  pergjate  cicave  te mija  dhe  i  lepinte  cicate  emija  dhe  i rrahte me shuplaka ato. Kënaqësi   tejet   e madhe  per  mua ...Pak minuta më vonë, unë dëgjova  një tjetër trokitje në derë. Unë verejta   ...qe  i  dashuri   buzëqeshi. Kush mund të jetë tani me ne dere?Kam hapur derën lakuriq dhe shoku im më i mirë i te dashurit  tim qendronte me lule para dere ! Oh ..dukej se . fantazijat  e mia sot do të realizoheshin !!

Ai u  drejtua  drejt meje, me puthi dhe  mi shterngoji  cicat  e mija !! duke me thënë mua , se  une   do të kem nje natë  te paharrueshme . Ai me kapi   dorën time dhe më çoi në dhomën e  gjumit   ku i dashurin tim tanime  ishte lakuriq.i Dashuri im vjen drejt nesh dhe ata të dy filluan per  te  me  prekur mua dhe puthur mua. 

'Me' shtyne mua mbi  tryezen  e ngrënies dhe unë u  shtriva mbi të. Ai filloi te ma puth  trupin tim dhe pastaj u  drejtua  me koke te  pidhi im  poshtë. Ai me lepijti  pidhin tim , duke me bere mua   te qmendem nga lezeti  . Përderisa ai ishte duke bërë këtë,  i dashurin tim  po  mi lepinte cicat  e mija . Unë ndjehem si ika  në qiell  nga lezeti . Pastaj  mi  sollen karat  e tyre  te  goja  ime  ku  e lepija  her  njerin ...here tjetrin   deri  sa u kenaqen  dhe  me kapen  me shtrine ne toke  dhe  une u ula  mbi  te dashurin tim ne karin e tij te stermadh  dhe ai  me qinte  fort  kurse  shoku  i  tij  ma fuste  ne goje  ..keshtu  nje kohe  pastaj  ai  ma futi  ne bythe kurse  i dashuri  im  meqinte  ne pidh..pastja  ata nderuan  vendet..dhe me qinin  fort  ..drisa  u kenaqem e ata me nje sperme disa kileshe mu derdhen ne fytytren time..une klitha  aq fort  nga kenaqesia  dhe  gati  u alivanosa nga lezeti..

keshtu tane  naten  disa  here ate  nate  te  paharrueshme ...kur  une kisha marre dhuraten me te bukur  te ditelidjes sime  .....

  Online Credit - Apply for your loan to meet your goals ...We offer the following:
- Cheap personal loans of CHF 2,000 to CHF 250,000- Unemployment insurance rates choice- Constant Top-interest and consistent loan rates
- Free editing and repayment at any timeThe loan calculator will help you in your decision regarding loan amount and term. It is important that you adjust the monthly payment your budget, so it does not become a burden in the long term. Use our online application to apply for a free and secure oan application and get a quick approval. We are happy to advise you without obligation.
sponsor:easycreditag.ch

nline Credit - Apply for your loan to meet your goals ...We offer the following:
- Cheap personal loans of CHF 2,000 to CHF 250,000- Unemployment insurance rates choice- Constant Top-interest and consistent loan rates
- Free editing and repayment at any timeThe loan calculator will help you in your decision regarding loan amount and term. It is important that you adjust the monthly payment your budget, so it does not become a burden in the long term. Use our online application to apply for a free and secure loan application and get a quick approval. We are happy to advise you without obligation.
sponsor:easycreditag.ch
TREGIME EROTIKE/TREGIME EKSITUESe TREGIME EROTIKE /ALB DATING/ sponsor easycredit .ch