NE GJIMNAZ NE PRISHTINE../ ALBA - DATING / easy credit


TREGIME EROTIKE SHQIP / ALBANIAN CHAT - DATING 



 Express Credit - Apply for your loan to meet your goals ...

We offer the following:
- Cheap personal loans of CHF 2,000 to CHF 250,000
- Unemployment insurance rates choice
- Constant Top-interest and consistent loan rates
- Free editing and repayment at any time

The loan calculator will help you in your decision regarding loan amount and term. It is important that you adjust the monthly payment your budget, so it does not become a burden in the long term. Use our online application to apply for a free and secure loan application and get a quick approval. We are happy to advise you without obligation.
sponsor:easycreditag.ch

HIER WE CAN DISCUSS ABOUT ALBANIAN COMUNITY FRIENDSHIP DATING AND OTHER TOPICS..
YOUNG PEOPLE HERE CAN MEET EACH OTHER AND DISCUSS ABOUT ALBANIAN TV,TV ALBANIA,ALBANIAN VIP ,ALBANIAN MUSIC,ALBAIAN MUSIC STARS,ESTRADA SHQIP,MEET  AND CONTACT AND START FRIENSHIP.
HERE ALSO ALBANIAN CAN CHAT WITH EACH OTHER AND START BUILDING FRINSDHIP OR DATING EACH OTHER.
ANYWAY WE ARE HAPPY TO GIVE YOU SOME PLATFORM WHERE PEOLE CAN HAVE FUN ENERTAIN HERSELF AND BUILD REALTIONSHIP,DATING AND MORE....
Dating is a form of courtship consisting of social activities done by two people with the aim of each assessing the other's suitability as a partner in an intimate relationship or as a spouse. While the term has several meanings, it usually refers to the act of meeting and engaging in some mutually agreed upon social activity in public, together, as a couple.The protocols and practices of dating, and the terms used to describe it, vary considerably from country tocountry. The most common idea is two people trying out a relationship and exploring whether they're compatible by going out together in public as a couple, who may or may not yet be having relations. This period of courtship is sometimes seen as a precursor to engagement or marriage.
When two people are in public, exploring whether to become more romantically involved, each person is simultaneously evaluating the other as a possible future partner, and at the same time is being evaluated. This can be stressful. While some of what happens on a date is guided to an extent by an understanding of basic rules, there is considerable room to experiment. Since there is uncertainty about how to behave on a date, there are numerous sources of advice available.[Sources of advice include magazine articles,[20] self-help books, dating coaches, friends, and many other sources.[ And the advice given can pertain to all facets of dating, including such aspects as where to go, what to say, what not to say, what to wear, how to end a date, how to flirt,[30] and differing approaches regarding first dates versus subsequent dates.[31] In addition, advice can apply to periods before a date, such as how to meet prospective partners, as well as after a date, such as how to break off a relationship. There are now more than 500 businesses worldwide that offer dating coach services—with almost 350 of those operating in the U.S. And the number of these businesses has surged since 2005[3 Frequency of dating varies by person and situation; among singles actively seeking partners, 36% had been on no dates in the past three months, 13% had one date, 22% had two to four dates and 25% had five or more dates, according to a 2005 U.S. survey.






Do t'I kthehem edhe njehere se kaluares sime per ta kujtuar me aq mall virgjerine e humbur. Atehere isha pesembedhjetevjeçare, ne vitin e pare te shkolles se rnesme, ne Prishtine. Nuk pen-dohem per ate qe kam bere sepse ishte nje perje-tim i pakrahasueshem nejeten time. Ishte nje nate e nxeh.te qershori ne vitin 1995, dy dite para se te mbushja te gjashtembedhjetat. 

Ate mbremje kur vendosa te bej seks per hère te pare, isha ne naten e fundit te menstruacioneve, por epshi qe na kishte perfshire nuk na pengoi te zhvishemi bren-da pak sekondash. 1 dashuri im filloi te me puthe dhe te me lepije ne çdo pjese te trupit, qe nga gishterinjte e kembeve e deri te maja e kokes. Dikur, pasi arriti te vendi fatium, te dera e para-jses, sic e quante ai, filloi te bente akrobacione me gjuhen e tij ne vagjinen time te virgjer. 


Edhe pse une kisha gjakderdhje, kjo nuk e pengonte fare djaloshin tim. Per gati nje çerek ore ka punuar ne klitorisi tim, i cili fryhej dhe me dukej se nga çasti ne çast do te shperthente. E ndjeja veten diku ne qiell, ne mesin e yjeve te shendritshem. Isha shume afer kulminacionit dhe nuk mund te perm-bahesha.

 Per nje moment filluan te me lidhnin lengjet te shoqeruara me nje klithme te embel. Gjithçka do te jepja qe te perjetoja edhe nje hère ate loje te paharrueshme te Kusebes. Ai u ngrit dhe u afrua prane fytyres sime duke ma drejtuar penisin ne goje. Isha aq e gezuar qe me ne fund ne duart e mia gjendej nje pénis prej se verteti, qe pulsonte dhe ishte i gatshem per sulm. Kuseba me mesonte si ta perpunoja. 

Fillo te punosh me goje. zeshkanja ime e lazdruar, me thoshte ai me endje. Ishte hera e pare qe provoja nje gje te tille, pran-daj nuk e prita me aq dashamiresi penisin qe depertonte ne gojen time. Megjithate e thithja sipas keshilles se tij. 

Mos te lutem, mos, me dhemb, iu pergjerova. Hape gojen, lere te kaloje me thelle dhe me lirshem, m'u pergjigj Kuseba. E ndjeva se ai po rritej dhe forcohej edhe me shume tek rrasej ne gojen time. Isha aq e ndezur sa qe e thithja pa kontroll penisin e tij, ndersa ai shtypte cicat e mia dhe ferkonte me doren tjeter klitorisin tim. Pas pak ndjeva gjuhen e tij ne vagjinen time e cila digjej flake. Gjendeshim ne pozicionin 69, sic e quante Kuseba: une e thithja penisin e tij, ndersa ai punonte me gjuhe ne vagjinen time. 

Aq shume ndjeja nevoje qe penisi i tij te hynte bren-da saj, teksa digjesha ne flaken e epsbit, Deshiro-ja te me dermonte me shufren e tij. Me nje te levizur ai u gjend mes kembeve te mia. Ja po afro-het, ki duriin, me peshperiti Kuseba, ndersa penisi i tij drejtohej ne vaginen time. Isha aq e etshme sa qe me nje ton qortues e nxita te m'i njomte me sperme muret e vagjines sime. Dikur ma dcpertoi duke pasur kujdes qe mos te me lendonte. E per-lotur dhe me nje seri oh-oh-esh, une i thashe lam-tumire virgjerise time. 

Lotet nuk me rridhnin nga nga deshperimi qe kisha humbur virgjerne, por nga kenaqesia qe ndjeja ne ato momente. Kuseba hynte dhe dilte tek une me nje ritem marra-mendes, megjithese une nuk kisha te ngopur. E nderruam pozicionin. Ai me ktheu mbrapsht. 

Ah, sa shume me pelqeu ky pozicion. Ishte e pamundur qe te permbahesha. Lengu i kenaqesise me rridhte mes kofsheve te mia. Isha e lagur dhe e bere quil nga mujoret dhe nga ky leng mrekul-lie. Djaloshi im pomponte me nje ritem gjithnje e me te shpejte derisa u derdh brenda meje. Jam ne parajse, renkoi i kenaqur. Nderruam shume pozi-cione, ne dhomat e tjera, ne banjo... Une dhe Kuseba qendruam bashke per tre vjet dhe mesuam gjera qe per mua ishin tabu me pare. Tani kane kaluar dy vjet qe s'e kam takuar qofte edhe rastesisht ish-te dashurin tim. Nuk me eshte dhimbsur virgjeria ime, sa me eshte dhimbsur lid-hjajone e nderprere. 

Kenaqesite qe i kam perjetu-ar me te, nuk mund t'i perjetoj as me te fejuarin tim. Kot s'thone: Si te ngrohe dielli i pare, nuk te ngrohe asnje diell tjeter.

KLIKO POSHTE : TE OLDER POST PER TE VAZHDUAR NE FAQEN TJETER...