Një përvojë e nxehtë si kurrë më parë / tregime erotike / alba date/ alb tv/ easy credit / webhosting

TREGIME EROTIKE/TREGIME EKSITUESe TREGIME EROTIKE /ALB  DATING/ 

  /   sponsor easycredit .ch

 cheap Webhosting Hostgator offers: full rout acces ,fully managed :web design    hosting   hosting ,web designs ,  web designer ,web page templates for free , web design development , business website ,free website , web page templates   , website templates ,   free website templates   website designer   webspace   website designers     web designers  web design company  ,web designing  websites ,web design services,  freewebsite servers , web templates              domains   ,website designing  unlimited web space ,free website template  .freewebsites  ,unlimited domain ,  website software  and more  for just 19,95$



  /   sponsor easycredit .ch

 cheap Webhosting Hostgator offers: full rout acces ,fully managed :web design    hosting   hosting ,web designs ,  web designer ,web page templates for free , web design development , business website ,free website , web page templates   , website templates ,   free website templates   website designer   webspace   website designers     web designers  web design company  ,web designing  websites ,web design services,  freewebsite servers , web templates              domains   ,website designing  unlimited web space ,free website template  .freewebsites  ,unlimited domain ,  website software  and more  for just 19,95$

TREGIME EROTIKE/TREGIME EKSITUESe TREGIME EROTIKE /ALB  DATING/  s

Një përvojë e nxehtë si  kurrë më parë..
Viteve të para të martesës sonë ishin mjaft të thatë sikur te ishim   analfabet në aspektin e jetës seksuale. Ne vetëm e bënim atë për sa per  ta bërë atë. Ajo ishte gjithashtu e papervoje  totalisht me seksin. Unë si me me pervoje  ,me duhej  ti mësoja  çdo gjë asaj rreth seksit. 

 
Ngadalë, kam filluar të ndihen shumë ma ma i nxehte , por gruaja ime  po i pelqente e qimja por  ajo e mbante 
si ma konzervative veten të mbuluar dhe të qetë.

Vendosur për të trajnuar atë plotësisht për të bërë atë vetëm si çdo femer e huaj qe kisha qire deri tani kudo ne evrope ku jetoj qysh moti ..dmth pak ma te lire ne shtrat ..ma te hapur.


 Unë fillova duke sjellë tregime nxehtë në shtëpi nga interneti. Çdo javë kam  sjellur ntregime seksi . Fillimisht, ajo nuk i pëlqen ato, por ngadalë ajo vetë pyeti mua për të marrë më shumë.


 Pasi që bleva një laptop posaçërisht për këtë qëllim dhe solla dhjetra e CD dhe DVD  me filma per te rritur dhe kemi filluar shikimin e tyre.  

Asaj  filluan ti pëlqenin për të pare filmat  etille .. dhe posaqerisht ata me  grupe ku qiheshin te gjithe se bashku .
 Unë planifikova per  të përdorur emra te shokeve te mij  duke bërë dashuri me të. Kështu që unë e pyeta, të cilet  emra burrash qe ne i njohnim  i pelqenin asaj  tja permendja gjate seksit   ... ne  fillim ajo ngurronte por pastaj , Së fundi, ajo më dha 2-3 emrat e disa prej miqve të mi më të mirë.


Unë e inkurajoi atë për të më lejuar te postoja  fotografitë e nxehta të saj ne internet . Për këtë bleva një aparat fotografik 6MP për 17.000 / - veçanërisht për këtë. Pastaj kam filluar duke marrë pics saj dhe i postoja ne internet   për të marrë komente.

 I kam disa nga komentet më të nxehta. Unë gjithashtu fillova dërgimin e disa prej atyre që pics 2-3 e miqve të mi. Njëri prej tyre, i kërkoi për më shumë.Unë i thashë atij se unë nuk kam dhe kanë nevojë për të marrë më shumë. Dhe kam nevojë për disa pics çift. E pyeta se ai do të ndihmojë mua. Ai tha se i sigurt. Ai gjithashtu u vështrojnë gruan time prej vitesh. Çdokush do! Një ditë mora gruan time në shtëpinë e tij. Ne  filluan të flasin shlire . Ai tha se ka marrë disa filma seksi . Unë i thashë, leti shohin.
 Ai filloi njërin prej tyre në laptopin e tij. Ne 3 ishin të shikuar atë. Unë fillova ta përkëdhelte shpinën e gruas sime dhe ajo filloi të përkëdhelte kofshët e mia. Unë i thashë mikut tim, te na i beje ca foto marrë disa pics prej nesh. Ai tha se OK. Pastaj ai mori 20-25 pics prej nesh në pozicione të ndryshme të nxehtë si  duke u puthur, duke ja kapur cicat gruas sime   dhe ajo mbante   me dore karin tim  . Por, të gjitha me rroba.

TREGIME EROTIKE/TREGIME EKSITUESe TREGIME EROTIKE /ALB  DATING/  s

  /   sponsor easycredit .ch

 cheap Webhosting Hostgator offers: full rout acces ,fully managed :web design    hosting   hosting ,web designs ,  web designer ,web page templates for free , web design development , business website ,free website , web page templates   , website templates ,   free website templates   website designer   webspace   website designers     web designers  web design company  ,web designing  websites ,web design services,  freewebsite servers , web templates              domains   ,website designing  unlimited web space ,free website template  .freewebsites  ,unlimited domain ,  website software  and more  for just 19,95$

 Pastaj  planifikova  një udhëtim me  makinë me tre miqve të mi. Ne shkuam për te marre nje  makinë të gjatë  limozine në mbrëmje. Unë fillova një lojë në të cilën çdo person mund të tregojë një person tjetër të bëjë diçka ose ai do të dënohet. Kjo çoi në shumë gjëra erotike. Së pari unë pyeta për të puthur  kofshët e shoqes sime dhe edhe ai të bëjë të njëjtën gjë për të. Tjetra, e pyeta mikun tim të prekte cicat e  saj. Ajo kishte veshur një t-shirt të shtrënguar dhe xhinse. Pra, prekja  e cicave te grua sime  saj ishte një eksperiencë fantastike për të.  
Unë gjithashtu doja  ta ngisja  makinën dhe ti veshtroja ata nga pasqyre..ah  sa me eksitonte mua ajo pamje . ai i prekte cicat  e saj nga backseat dhe sytë e gruas sime u mbyllën dhe ajo  filloi te derdhej marrezisht duke piskatur nga lezeti . Unë ndala makinen ne nje mal dhe  një dorë te saj ajo  e vendosi  në kofshën time; ajo ledhatohen kofshës sime dhe ledhatonte  karin  tim tani te bere dru . Oh! Uh   sa  me eksitonte  ta shihja  duke parë si klithke gruaja ime deri   në qiell   kur  duart e shokut tim  e prekshin ne cica  dhe ajo shtrengonte karin tim në dorën e saj.

Pas kësaj, e pyeta gruan time për të hequr rrobat e saj.. Pastaj Unë pyeta mikun tim të kafshonte  cicat e saja pa ngurrim .

 Ai menjëherë i doli përpara dhe futur një dorë nga lart dhe një tjetër nga e poshtme të t-shirt dhe rrëmbeu dy cicat e saja  dhe filloi të luajë e  thithur  me to. i thashe gruas për të rrëmbyer penisin e tij në pantallona e tij. Ajo menjëherë e bëri atë dhe dora e saj ishte në penisit tim. Ajo  kishte  dy duart e saj ne 2 kara   .
 Kjo vazhdoi për 5 minuta.  
. Hera e parë në jetën e saj ajo kishte prekur një kar  tjetër përveç timit. Ajo menjëherë tha: WOW, sa te madh  dhe të trashë e paska ky! Ata të dy ishin ta kallur dhe kenaqeshin tanime me prekjet  e tyre  për 15 minuta më shumë në heshtje të plotë, vetëm degjoheshin renkimet e saja .
 Tani, unë fillova ta pyes atë nëse ajo dëshiron kar në pidhi e saj e mikut tim dhe ajo u përgjigj duke thënë po.por jo kete here..

Tani, pasi ajo ishte e lirë me mikun tim, heren tjeter u takuam perseri ne makine dhe aty ne pamë disa filma seksi  në telefonin tim në një vend publik dhe ai  shfaqi para  gruas time kainr e tij  te ngritur  . Ndërsa ajo duke shikuar kar e tij, unë e godita mikun tim mbi kar e tij dhe ne të gjithë filluan duke qeshur. Atëherë unë i thashë atij, shikoni se sa te bukura i ka cicat gruja ime  dhe  keshtu kaq edhe kete here nuk e zgjatem.


  /   sponsor easycredit .ch

 cheap Webhosting Hostgator offers: full rout acces ,fully managed :web design    hosting   hosting ,web designs ,  web designer ,web page templates for free , web design development , business website ,free website , web page templates   , website templates ,   free website templates   website designer   webspace   website designers     web designers  web design company  ,web designing  websites ,web design services,  freewebsite servers , web templates              domains   ,website designing  unlimited web space ,free website template  .freewebsites  ,unlimited domain ,  website software  and more  for just 19,95$

Pas disa ditësh, unë përsëri organizova me ne te 3  një udhëtim me makinë. Këtë herë unë e lashe gruan për t'u ulur në ndenjësen e pasme dhe të gëzohet  me shokun tim e te bejne pak me shume lojera . Brenda nuk Ai puthke  cicat e saja  ndërsa gruaja ime shtrengonte  karin e tij. Kjo vazhdoi për 20 minuta, ndërsa unë po e ngiste makinën. Ai  gati të derdhej dhe  gruaja ime  ia ferkoi i atij karin  deri sa ai u derdh  në një shami dhe ajo e hodhi atë jashtë dritares.Pas ca minutash ai u këndell përsëri!  Ai filloi per ti  thithur cicat e saj dhe filloi ta  prekte te  pidhi dhe ajo ishte filloi te klithke   me zë shum  të lartë.  Unë gjithashtu futa gishtat e mi në pidhin e saj së bashku me gishtin e mikut tim dhe ajo erdhi  e u derdh menjëherë.  
Më vonë kam mbajtur  kofshët e saj, ndërsa shoku im prekte me gishta  pidhin e saj dhe thithte në cicat e saj. keshtu vazhduam  për 20 minuta më shumë para se unë e qova  atë në shtepine  e tij.

  /   sponsor easycredit .ch

 cheap Webhosting Hostgator offers: full rout acces ,fully managed :web design    hosting   hosting ,web designs ,  web designer ,web page templates for free , web design development , business website ,free website , web page templates   , website templates ,   free website templates   website designer   webspace   website designers     web designers  web design company  ,web designing  websites ,web design services,  freewebsite servers , web templates              domains   ,website designing  unlimited web space ,free website template  .freewebsites  ,unlimited domain ,  website software  and more  for just 19,95$

Atë natë, pas shkuam  në shtëpi, ajo mori një dush të freskët dhe doli me një mini fustan rreth të vogël. Unë e putha në buzët e saj dhe preka cicat e saj, ndërsa ajo kapi  karin tim nga pantallona tim. I fikua gjitha dritat, heqa  peshqirin e saj dhe e putha atë kudo. Edhe unë hoqa qafe të gjitha rrobat. Pas kësaj, kam bërë qëndrimin e saj në ballkonin tonë me duart e saj në skarë. Ajo u përkul. Bytha e saj e bukur ishte në dorën time dhe e tërë bota ishte e dukshme për ne nga ballkoni. I futur karin tim në pidhi lagur e saj me lëng nga prapa dhe filloi ta hante ne pidhin e saj atë ngadalë. Klithmat e saja  rriteshin , goditjet e mija me karin tim thelle ne pidhin esaj gjithashtu  gjithashtu . Ajo u hodh përsëri në shtrat me bythene saj në anën time. I qova një këmbë te saj në dorën time dhe futa karin tim përsëri në pidhi e lagur te saj  për 15 minuta më shumë.  Në atë natë, ajo erdhi 5 herë!!Shih miq, sa unë jam i suksesshëm. e konvertova gruan time te ndrojtur, e te  rezervuar në një të nxehtë, gruaja e sinqertë, të lirë dhe të guximshme.Tjetra, unë jam duke planifikuar për të marrë një kar të vërtetë brenda saj. Për këtë, unë do të shkruaj një histori tjetër. 
 
Lexuesit Përshëndetje,  Çdo gjë është 100% e vërtetë. 

 Kane  kaluar  5 vjet tani që nga martesa jonë dhe sot ndjej se kam gruan me te  nxehte në botë.Gruaja ime është në rregull me mua nese une qi   të tjera gra . Pra, çdo çift apo femër qe duan të gëzojnë seks te lire pa komplikime , të na kontaktoni. ne tani kemi nje qimje te mrekullueshme ....





  /   sponsor easycredit .ch

 cheap Webhosting Hostgator offers: full rout acces ,fully managed :web design    hosting   hosting ,web designs ,  web designer ,web page templates for free , web design development , business website ,free website , web page templates   , website templates ,   free website templates   website designer   webspace   website designers     web designers  web design company  ,web designing  websites ,web design services,  freewebsite servers , web templates              domains   ,website designing  unlimited web space ,free website template  .freewebsites  ,unlimited domain ,  website software  and more  for just 19,95$