Te qime shqipetarqe me Kim Kardashian Ne Partyn e P.Diddy./Alb Chat/Dating / easy credit



 Express Credit - Apply for your loan to meet your goals ...We offer the following:
- Cheap personal loans of CHF 2,000 to CHF 250,000
- Unemployment insurance rates choice
- Constant Top-interest and consistent loan rates
- Free editing and repayment at any timeThe loan calculator will help you in your decision regarding loan amount and term. It is important that you adjust the monthly payment your budget, so it does not become a burden in the long term. Use our online application to apply for a free and secure loan application and get a quick approval. We are happy to advise you without obligation.
sponsor:easycreditag.ch



Jetoj qysh prej 15 vjeq ne New York.
Ketu kam tash bisnesin tim..te gjithe me njohin..une kam rrenje ne show busines..si DJ kam bere emer tani ne skenen amerikane ku te gjithe me therrasin jo ne party ..jo ne dasma etj..paguajne mire kah 15mije $ per gjdo performance timen..keshtu gati 5 here ne jave..plot termine.
Ketu kam rastin te takoj shume njerz nga show bizi..Justin Timberlake;Timbaland, Eminem,50 Cent etj.
Pasi kam emer ameriakan ne pasport dhe dukje jo shqipetare tipik  nuk edin kush se jam shqipetar..por une do ta shpalos identitin tim se shpejti  pasi  ta bej nje mega projkt si m J Lo,Madonen apo te tjeret yje..!
Qka nuk e dini ju ne sKenen jam teper atraktive ashtu qe gati te gjithe modelet  e medha i kam pase ne shtrat..po gati te gjitha..Heidi Klum,Miranda Kerr,Giselen,, etj sa num me kujtohen me.
Jam prezent ne party te ndryshme,,sidomos ne partyt e P.diddy ku jam i pamungueshem.
Aty me vine p..te ndryshem qe me lusin per nr etelefonit.po ...ketu ne Amerike eshte easy nese je atraktiv dhe  ne show biz..!

 Partyt e P.Diddy jan speciale..nese ai  na fton te jemi ne partyt etij dhe urdheron te veshemi me te bardha ateher te gjithe mysafiret duhet te veshen me te bardha,,nese ai thot te veshemi me te zeza..ateher te gjith te ftuarit duhet te veshen me veshje te zeza!

Une si Dj Prezent e kalli atmosferen me muzike time ashtu qe i detyrojne ata  te kenaqen ne maksimum.
Me kujtohet perveq tjerave ne nje nder keto partyt e P.Diddyt ishin te ftuara motrat Kardashian Kim dhe Kourtney ..po ato !.
Pasi e kalla atmosferen dhe e a lashe punen time..Kim Kardashian personalisht me erdhi dhe tha :Well who is this hansome Dj..I heard a a lot about you..dhe ma shkeli syrin..dhe ma dha nr e saj te telefonit : call me anytime you want me tha!
mua me vin kesi ftesash shume por kjo  qe natyrisht nje nder qe Kim Kardashian seks simbol i kohes sone te te ftonte ta qish!!  epo armenet dhe shqipetaret jane pak a shume te ngjashem..ata jane me te errt por se di me duket se kena pak ngjashmeri!
Sidoqofte isha bere high pak pas nje ekstazi qe e mora dhe shkova ne laungen ku qendronte Kim Kardshian dhe e ftova te bisedojme..look  i thought about your invitation i thashe...can we do it now..
ajo pak u habit zgurdulloi syte dhe tha ..lets go out for a drink!
shkuam ne balkon dhe biseduam pak e ajo ishte teper e nxehte dhe e paturpshme...kaloi pran nesh Paris Hilton dhe tha ohh nice choice Kim..he is hot!
Kimi vetem u qesh dhe siduket i pelqeu  dhe tha lets  go inside Diddy has  a lot of rooms!

keshtu shkuam ne nje dhome ..te gjithe ishin tape e high keshtu qe  pa problem e rregulluam te gjendemi ne nje dhome te Diddyt ku te gjitha orendit etj ishin me ngjyre te kuqe...po dhe qa beri kjo Kim tme kapi per K..aty dhe te hante te puthte te futke midis Cicave..e te peshtynte  e te  hante ..e keshtu me minuta pastajse  se durova me  dhe te kapa tja zdesha te brenshmet tanga qe i kishte te rrah ne bythe ..ajo vetem klithi..e pastaj te kapa te ngrita ne mur dhe tja rrasa k..me fuqi..ajo klithi..oh slowly....i thashe..you want this bitch..take it!  e te kapa te qiva ne mur shqipetarqe me force ajo oh ..qfar p.. te nxehte qe kishte desh ma shkriu k...te terin.boll te madh ekam 23 cm por besoni shej sja lashe..lypke more..more..more..e ne fund te shtrive nga prapa dhe hoq rrypin tim dhe te rrah bytheve te medha qe iu dridheshin aq mire dhe tjy futa ne by....aq forte edojke ..e pastaj ne p.. epastj ne b..e patsaj e rrfaha me rryp aq forte ajo u qmendke ..gati ra ne ektaze....  bitch  you like it ..?i britsha...oh yes    klithke ......dhe ne fund  ajo klithi si e qmendur me orgazma te njepasnjeshme    ...gati sa u  alivanos....dhe e mora me force  prej flokeve dhe  dhe ja futa ne goje dhe ju derdha ne syte e medhaj te saj sa smund ti hapke me...yes baby..now you got it..ne ate moment hyri Britney Spears  dhe tha oh   sorry   im disturbin you guys...hey kujt i hante me ..ne kishim mbaruar...dhe ajo lau fytyren ne toalet u shminkua dhe u vesh dhe ..me tha ..hey that was f..great!
I `l definitley call you soon..
 keshtu qe historia ime me armenen e bukur Kim Kardashian..se kend do ta rrezoj se shpejti  .J.Lo apo Britney se di por defintivisht do te ju shkruaj.....

Dj X

 Express Credit - Apply for your loan to meet your goals ...

We offer the following:
- Cheap personal loans of CHF 2,000 to CHF 250,000
- Unemployment insurance rates choice
- Constant Top-interest and consistent loan rates
- Free editing and repayment at any time

The loan calculator will help you in your decision regarding loan amount and term. It is important that you adjust the monthly payment your budget, so it does not become a burden in the long term. Use our online application to apply for a free and secure loan application and get a quick approval. We are happy to advise you without obligation.
sponsor:easycreditag.ch

TREGIME EROTIKE:TREGIME ME TE QIME TE FORTA!